Terhes vagyok. Ez a hobbim. Úgy látszik. 

Szapora és Szaporáné az új nevünk. Ez tulajdonképpen annyit jelent, hogy jövő ilyenkor már ketten pakolnak a karácsonyfa alatt. 

Egy fázós, latyakos december középi napon esett meg, hogy a Spárban vásárlást félbe kellett hagynom, mivel az étolaj előtt ácsorogva arra eszméltem, hogy képtelen vagyok arra gondolni, hogy étolaj. Ugyanis a szó, illetve a mögöttes tartalmára rágondolás erőteljes émelygést eredményezett. Villámgyors fizetés, hazarobogás és a gyermek ruhástól szőnyegen biztonságba helyezése után azon melegében, kabátostul öleltem keblemre a porcelánkagylót, sosem sejtett közelségbe kerülve vele, és azt bizonygatván: rohadt egy oltás ez a Rota II., lám, még én is elkaptam a gyerektől a butított vérust...

Könnyű röhögni úgy, hogy már tudja valaki a következményeket. Nade akkor én tök teljesen totál biztosra vettem, hogy ez a nyavalya fertőző, és különben is, az apu is megmondta, hogy most Kismaroson is ez a divat: hányni és hasat menetni. 

Petruska persze több, mint egy hónapja buzgón hasizmozott már, hiszen a franc essen bele, hogy nem akaródzik lelapulni a pocakja, hát majd akkor teszünk érte! Diéta és mozgás, ez a kombó nyilván eredményre vezet. Naponta kétszer kemény edzés a hasfalnak, az a tuti. Kisfiam, Te már jól ismered anyádat belülről, amikor ilyen: fanatikus sportlady, aki mit sem sejtvén arról, hogy má' megin' terhes, öngyötör a biztos sikerben bízva.

Mikor már egy hete csak reménykedve vártam épphogy visszatérő, és erősen kedvelt menzeszemet, mégiscsak megadtam magam Petyának, aki szerint érdemes ilyenkor elvégezni egy terhességi tesztet. A biztonság kedvéért. Persze NYILVÁN NEM lehetek terhes, de ezt az eshetőséget kizárandó, azért bizonyosodjunk meg róla, hogy még hárman lakunk itt.

Férj tesztet vásárol, feleség jólnevelten lepisili, és magára hagyja a nyeszlett papírcsíkocskát 3 hosszú percre a hatalmas fürdőszobában. Lehet, hogy ez volt a baj, és a tesztcsík bosszút állt, de az is lehet, hogy csak unatkozott ott magában, mindenesetre az eredmény könnyeket csalt a szemembe: pozitív. 

A reakcióm nem volt az kifejezetten.

5 hosszú sírva "nemhiszemel"-ezős perc után gyötrő lelkifurdalással néztem hites uramra, aki szokásos "nyugi, Baba, a világ szép" pillantásával egy szempillantás alatt meggyőzött arról, hogy ez így van rendjén. Azért felvetette, hogy ha akarom, még csinálhatunk angyalkát belőle, de heves ellenreakciómat látva, belátta, hogy nem ez volt a jó kérdés. 

Két átkételkedett, elemezgetős, roppantul végiggondolós este után kezdtem megszeretni, hogy megint terhes vagyok. Végülis, ha az a vége, ami az előzőnek (lásd: gyönyörű, okos, vidám, jófej és kooperatív utód), akkor állok elébe.

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy ugyanaz a fíling, mint először. Mivel villámgyorsan jött az első után, időnként el is felejtem, hogy újra pöttöm inszájdert növesztgetek. De remélem, hogy minden oké odabent, és végig problémamentes, könnyű várandósság lesz.

Azért kíváncsi vagyok Barabás doki véleményére, nem beszélve arról, hogy nyilván pillanat alatt lefő a kávé nála, ha bejelentem, hogy képtelenek voltunk kibírni másfél évet utódnemzés nélkül. De soha előtte semmi felelőtlenséget nem tettem, még egy csoffadt füves cigit sem szívtam el soha életemben. Ha ez a legeslegfelelőtlenebb cselekedetem, hogy megint gyerekünk lesz, csak épp kissé hamar, hát istenem... 

A gyerek egy csoda. Ígérem, kis pöttöm Inszájder 2., hogy nagyon fogok vigyázni Rád, és nemsokára nagyon foglak várni is. Picit még szoknom kell, hogy jössz, de ne hidd, hogy nem akarlak!!! Igyekszem őszinte lenni Hozzád, hogy értsd, nem arról van szó, hogy nem szeretlek, csak épp tanulnom kell még az ilyen hirtelen helyzeteket. Ez az első lecke, amit együtt veszünk át :)

Köszönöm, hogy minket választottál.

És előre szólok, hogy rutinos vagyok ám, szóval a tesód szép kis kiképzést adott minden tekintetben! Felesleges próbálkozni... Jobb, ha beletörődsz: átaludt éjszakák, SAJÁT kiságy, és semmi 0-24 - es cummogás! :D

Találkozunk augusztusban :)

Szerző: Gizibaba  2010.12.26. 13:08 Szólj hozzá!

Címkék: gyerek 2 pozitív tesó kétcsíkos

A bejegyzés trackback címe:

https://gizibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr442539804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása