A Cummancs ismétel. Szavakat. 

Egy barátságos vasárnap reggelen esett meg, hogy omlettkészítés közben Botkót beillesztettem az etetőszékébe, kezében alaposan elhelyezve egy kekszet, köré felsorakoztatva megannyi játékot, és bekapcsolva a rádiót, hogy dúdolhasson kedvére. Igenám, de egy óvatlan pillanatban eltörtem egy tojást, amire azonnali reakcióm a "basszus!" szócska szájon át történő kifelé áramoltatása volt. Nekem fel sem tűnt, csak amikor a hátam mögül, gyanúsan az etetőszék környékéről érkezett cérnahangon a visszhang: "baccszus". 
Azóta Cummancs új neve a Budai Ekho, és elsőszámú szabály, hogy "Vigyázzunk ám, mit beszélünk!"

Kedvenc ismételgetős szavai közé tartoznak a tálca, tészta, eltört, dinnye, hasa, árát, cin-cin, és a nem kevésbé fontos takony szócska. 

Még egy becenevet sikerült kiérdemelnie Yokkernak, ami az apjára előszeretettel felmászásra vezethető vissza: Rippel Cummancs ugyanis halált megvető bátorsággal akrobatikázik bárki kezében, nem törődve annak teherbírási képességével és reakcióidejével. Az ágyunkról történő bázisugrási kísérletekről nem is beszélve...

Veszélyesen élünk mostanában, mondtam már?
 

Szerző: Gizibaba  2011.09.18. 10:45 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gizibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr63235497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása