22:24 Petyaszerelmem: 1. nem is tudtam, hogy a Szent az nagybetű
én: a szent nem, csak A Szent
Petyaszerelmem:
nem tudod, hol a mikrofonom?
a kézi?
én: de
én: az egyik fekete dobozban asszem
22:34 Petyaszerelmem: meg is van
érdekes, hogy amikor én megnéztem korábbn, még nem volt ott
22:35 én: ez teljesen normális
Petyaszerelmem: aztán, hogy te mondtad, hogy de, akkor meg igen
én: korábban kellett volna kérdezned
én vagyok a nagy tárgyodagondoló
Petyaszerelmem: igen
22:36 nagyon jő, hogy az vagy
hogy az IS
én: :)
és akkor holnap Te nagyon ügyesen megcsinálod a mindakét dolgodat
majd utána jössz is?
22:41 Petyaszerelmem: már ma is azt fogom csinálni
a holnapt
én: óóóóó
Petyaszerelmem: és asszem, hogy ötre kint is leszek mindenképp
én: vannak a hoNlapszerkesztők
Te pedig egy hoLnapkészítő vagy
22:42 Petyaszerelmem: holnapszerkesztő, aki már ma szerkeszt
én: :)
Petyaszerelmem: na ezt azonnal abba kell hagyni
a hülye szóviccek elkészítését
én: rendben
sohatöbbet szóvicc
Petyaszerelmem: neeeem
22:43 csak ebben a csetben
én: e csetben? :D
Petyaszerelmem: azon gondolkodtam, hogy hogy lehet valakira rácsapni a csetet
mint a telefont tudod
én: :D
"kiikszellek"
22:44 Petyaszerelmem: mert a facebookos románcokban akkor hogy csinálják?
én: leikszellek
Petyaszerelmem: na például
de a gmail csetet ha leikszelem, akkor te még ugyanúgy ott maradsz
én: ez igaz
Petyaszerelmem: aztán ha írsz valamit fölugrasz megen
én: hm
akkor el köll sötétülni
szürk
szürk
22:45 előtte szólni, hogy csá
Petyaszerelmem: "és akkor egy olyat beszólt, hogy egyből rászürkítettem a csetet. Tudod kivel szórakozzon!"
így gondoltad?
én: ühüm
Petyaszerelmem: király
én: a rápirítottam-ból ered
22:46 ez a durvább verzió
Petyaszerelmem: rádpirítom a csetet!
én: :D
Petyaszerelmem: kiszürkítelek!
22:47 állandóra!!!!!!
úgyvigyázz
ánizsos cocahasaalja
22:49 csak úgy eszembe jutott, ogy ma azt is ettem
nagyon finom vót
Petyaszerelmem: aztán ez a cukros disznózsíros hasaalja
aztán alga
22:55 én: cukrossss????
há' hogy???
Petyaszerelmem: ánizsos édes ragyogó bevonattal
nagy cocapocak kockák
én: csillámló röfibegy
Petyaszerelmem: iszonyú finom volt
Petyaszerelmem: és még gőzgombóc hússal töltve
az is nagyon finom
én: gőzből gombóc??
Petyaszerelmem: majdnem mind elfogyott
igen, gőzből volt
én: Téged átvertek
Petyaszerelmem: csak frissen jó, mert utána lesapódik
22:57 én: hová?
Petyaszerelmem: és akkor már csak nyalogatni lehet
én: onnan lentről, ahová csapódik?
Petyaszerelmem: a felületre. Hát még ezt se tudod? :)ú
én: nem vagyok felületes
elnézést
22:58 Petyaszerelmem: nem. lecsapódik a gőzgombóc a felületre, ahonnan utána föl lehet nyalni.
eh
én: ugye most csak szívatsz?
Petyaszerelmem: nem értesz egy fabatkát se abból amit mondok?
én: ühüm
Petyaszerelmem: igen, szivatlak
22:59 a gőzgombóc, az tészta
nem gőz
hanem rovar
23:03 nem szeretem a koriandert
se az algát
az meg intenzív tengerízű
én: büdöshalas
Petyaszerelmem: é ez a raffaello - én hívom így - az meg amikor elroppantottad a sült külső héjat, istállóízű
volt
23:04 nem tudomelmondani, hogy hogyan
de amikro az istállóba lépsz
én: és beleharapsz egy lóba
Petyaszerelmem: ami az orrodból vándorol a szádba
neeem 
én: értem én
na
23:05 Petyaszerelmem: hanem csak szagra olyan ízű
én: szagízű
Petyaszerelmem: igen
én: te lószagú úristen
Petyaszerelmem: na, viszont most már 11 óra is elmúlt és én szarba leszek holnap, ha nem dolgozok
23:06 úgyhogy elmegyek
én: igazis, meg kell szerkesztened a HOLNAPot
Petyaszerelmem: azt is, és a holnaputánt
én: ezer dolgod van
Petyaszerelmem: és igen
százezer és hét
asse tudom hova kapjak, jaja
én: akkor menjél, én is fogok
Petyaszerelmem: neked is százezermillió dolgod van?
én: igen, például megkeresni a kispárnámat
Petyaszerelmem: igen
én: és még ezen kívül százezermillió minusz egy dolog
23:08 Petyaszerelmem: na, jól nézünk ki, így behavazva estére melóval....
Petyaszerelmem: szeretlek baba
én: szeretlek én is baba

Szerző: Gizibaba  2012.02.27. 23:22 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gizibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr354218786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása